مقاله
مقاله هاي عالي خواهيم داشت

محل اقامت كمپين هاي بازاريابي شما كاملاً بستگي به جايي دارد كه مشتريان شما وقت خود را در آن مي گذرانند. اين به شما بستگي دارد كه تحقيقات بازار را تعيين كنيد كه تعيين مي كند كدام نوع بازاريابي - و كدام تركيب ابزارها در هر نوع - براي ايجاد نام تجاري شما بهتر است. در اينجا چندين نوع بازاريابي براي موفقيت وجود دارد كه امروزه مرتبط است ، كه برخي از آنها آزمون زمان را پشت سر گذاشته اند:

 

بازاريابي اينترنتي

با الهام از كمپين محصولات Excedrin كه به صورت آنلاين انجام شد ، ايده حضور در اينترنت به دلايل تجاري يك نوع بازاريابي به خودي خود است.


بهينه سازي موتورهاي جستجو

مخفف "SEO" ، اين فرايند بهينه سازي محتوا در يك وب سايت است تا در نتايج موتورهاي جستجو ظاهر شود. از بازاريابان براي جذب افرادي استفاده مي كند كه جستجوهايي را انجام مي دهند كه نشان مي دهد آنها علاقه مند به يادگيري در مورد يك صنعت خاص هستند.


بازاريابي وبلاگ

وبلاگ ها ديگر منحصر به نويسنده نيستند. برندها در حال حاضر وبلاگ هايي را منتشر مي كنند تا در مورد صنعت خود بنويسند و علاقه مشتريان بالقوه اي را كه در اينترنت به دنبال اطلاعات هستند ، پرورش دهند.


بازاريابي در رسانه هاي اجتماعي

مشاغل مي توانند از فيس بوك ، اينستاگرام ، توييتر ، LinkedIn و شبكه هاي اجتماعي مشابه استفاده كنند تا در طول زمان بر مخاطبان خود تأثير بگذارند.

 

بازاريابي چاپي

همانطور كه روزنامه ها و مجلات درك مي كنند چه كسي مشترك مطالب چاپي خود است ، مشاغل به حمايت از مقالات ، عكاسي و محتواي مشابه در نشرياتي كه مشتريان آنها مي خوانند ادامه مي دهند.

 

بازاريابي موتورهاي جستجو

اين نوع بازاريابي كمي متفاوت از SEO است كه در بالا توضيح داده شد. هم اكنون مشاغل مي توانند با پرداخت هزينه اي به موتورهاي جستجو پيوندهايي را در صفحات ايندكس خود قرار دهند كه در معرض ديد مخاطبان قرار گيرد. (اين مفهومي به نام "پرداخت به ازاي كليك - ppc" است-در قسمت بعدي نمونه اي از آن را به شما نشان مي دهم).


بازاريابي ويدئويي

در حالي كه زماني فقط تبليغات تبليغاتي وجود داشت ، بازاريابان اكنون براي ايجاد و انتشار انواع ويدئوهايي كه مشتريان اصلي آنها را سرگرم و آموزش مي دهند ، سرمايه گذاري مي كنند.

 

4 مزيت بازاريابي


در دهه 1960 ، E Jerome McCarthy 4 PS بازاريابي را ارائه داد: محصول ، قيمت ، مكان ، تبليغات.

در اصل ، اين 4 PS نحوه تعامل بازاريابي با هر مرحله از كسب و كار را توضيح مي دهد.

 

توليد - محصول

فرض كنيد شما ايده اي را در مورد محصولي كه مي خواهيد مشاغل شما آن را به فروش برساند ، ارائه كرده ايد. بعدش چي؟ اگر فروش آن را شروع كنيد احتمالاً موفق نخواهيد شد.

در عوض ، شما به تيم بازاريابي خود نياز داريد تا تحقيقات بازار را انجام داده و به س questionsالات مهم پاسخ دهد: مخاطبان مورد نظر شما چه كساني هستند؟ آيا بازار مناسبي براي اين محصول وجود دارد؟ چه پيام هايي فروش محصولات را افزايش مي دهد و در كدام سيستم عامل ها؟ توسعه دهندگان محصول شما چگونه بايد محصول را اصلاح كنند تا احتمال موفقيت را افزايش دهند؟ گروه هاي متمركز در مورد محصول چه مي انديشند و چه سوالات يا ترديدهايي دارند؟

بازاريابان از پاسخ اين س questionsالات براي كمك به مشاغل براي درك تقاضا براي محصول و افزايش كيفيت محصول با ذكر نگراني هاي ناشي از گروه تمركز يا شركت كنندگان در نظرسنجي استفاده مي كنند.

 

قيمت

تيم بازاريابي شما قيمت محصولات رقبا را بررسي مي كند يا از گروه هاي متمركز و نظرسنجي ها استفاده مي كند تا تخمين بزند مشتري ايده آل شما چقدر مايل به پرداخت است. قيمت آن بسيار بالا است ، و از نظر مشتري ثابت ضرر خواهيد كرد. قيمت آن بسيار پايين است ، و ممكن است بيشتر از آنچه به دست مي آوريد پول از دست بدهيد. خوشبختانه بازاريابان مي توانند از تحقيقات صنعت و تجزيه و تحليل مصرف كننده براي تعيين محدوده قيمت مناسب استفاده كنند.

 

محل

بسيار مهم است كه بخش بازاريابي شما از درك و تجزيه و تحليل مصرف كنندگان مشاغل شما براي ارائه پيشنهاداتي در مورد نحوه و مكان فروش محصول استفاده كند. شايد آنها معتقدند يك سايت تجارت الكترونيك بهتر از يك مكان خرده فروشي كار مي كند ، يا برعكس. يا شايد بتوانند بينش هايي را در مورد مكان هايي كه براي فروش محصول شما در سطح ملي و بين المللي مناسب تر است ارائه دهند.

 

ترويج

اين P احتمالاً همان چيزي است كه شما از ابتدا انتظار داشتيد: تبليغ شامل هرگونه تبليغات آنلاين ، چاپي ، رويداد يا تخفيفي است كه تيم بازاريابي شما براي افزايش آگاهي و علاقه به محصول شما ايجاد مي كند و در نهايت منجر به فروش بيشتر مي شود. در اين مرحله ، احتمالاً روش هايي مانند كمپين هاي روابط عمومي ، تبليغات يا تبليغات رسانه هاي اجتماعي را مشاهده خواهيد كرد.

به اميد خدا ، تعريف ما و چهار P به شما كمك مي كند تا هدف بازاريابي و نحوه تعريف آن را درك كنيد. بازاريابي با تمام زمينه هاي يك كسب و كار تلاقي دارد ، بنابراين مهم است كه نحوه استفاده از بازاريابي براي افزايش كارايي و موفقيت كسب و كار خود را درك كنيد.

 

منبع

https://blog.hubspot.com/marketing/what-is-marketing

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع: بازاريابي و فروش
[ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۴۵:۱۵ ] [ مقاله نويس ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی