مقاله
مقاله هاي عالي خواهيم داشت

تبليغات آنلاين كه با نام‌هاي بازاريابي آنلاين، تبليغات اينترنتي، تبليغات ديجيتال يا تبليغات اينترنتي نيز شناخته مي‌شود، نوعي بازاريابي و تبليغات است كه از اينترنت براي ارائه پيام‌هاي بازاريابي تبليغاتي به مصرف‌كنندگان استفاده مي‌كند. بسياري از مصرف كنندگان تبليغات آنلاين را مخل مي دانند و به دلايل مختلف به طور فزاينده اي به مسدود كردن تبليغات روي آورده اند.

هنگامي كه از نرم افزار براي انجام خريد استفاده مي شود، به آن تبليغات برنامه اي مي گويند.

تبليغات آنلاين شامل بازاريابي ايميلي، بازاريابي موتورهاي جستجو (SEM)، بازاريابي رسانه هاي اجتماعي، بسياري از انواع تبليغات نمايشي (از جمله تبليغات بنري وب) و تبليغات موبايلي است. مانند ساير رسانه هاي تبليغاتي، تبليغات آنلاين اغلب شامل يك ناشر است كه تبليغات را در محتواي آنلاين خود ادغام مي كند و يك تبليغ كننده كه تبليغات را براي نمايش در محتواي ناشر ارائه مي دهد. ساير شركت‌كنندگان بالقوه عبارتند از آژانس‌هاي تبليغاتي كه به توليد و قرار دادن نسخه تبليغاتي كمك مي‌كنند، يك سرور تبليغاتي كه از نظر فناوري آگهي را ارائه مي‌كند و آمار را دنبال مي‌كند، و شركت‌هاي وابسته تبليغاتي كه كارهاي تبليغاتي مستقل براي تبليغ‌كننده انجام مي‌دهند.

در سال 2016، درآمد تبليغات اينترنتي در ايالات متحده از تلويزيون كابلي و پخش تلويزيوني پيشي گرفت.: 14  در سال 2017، درآمد تبليغات اينترنتي در ايالات متحده به 83.0 ميليارد دلار رسيد كه افزايش 14 درصدي نسبت به درآمد 72.50 ميليارد دلاري در سال 2016 است.[5] ] و برآوردهاي تحقيقاتي از هزينه تبليغات آنلاين در سال 2019، آن را 125.2 ميليارد دلار در ايالات متحده نشان مي دهد كه حدود 54.8 ميليارد دلار بيشتر از هزينه تلويزيون (70.4 ميليارد دلار) است.

بسياري از شيوه هاي رايج تبليغات آنلاين بحث برانگيز هستند و در نتيجه به طور فزاينده اي مشمول مقررات شده اند. درآمدهاي تبليغات آنلاين نيز ممكن است به اندازه كافي جايگزين جريان درآمد ناشران ديگر نشود. كاهش درآمد تبليغات باعث شده است كه برخي ناشران محتواي خود را پشت ديوارهاي پرداخت قرار دهند.

تبليغات چيست و چرا اهميت دارد؟

تبليغات وسيله ارتباطي با كاربران يك محصول يا خدمات است. تبليغات پيامهايي هستند كه توسط كساني كه آنها را ارسال مي كنند ، پرداخت مي شوند و هدف آنها اطلاع رساني يا تأثيرگذاري بر افرادي است كه آنها را دريافت مي كنند ، همانطور كه توسط انجمن تبليغات بريتانيا تعريف شده است.

تبليغات هميشه وجود دارد ، اگرچه ممكن است مردم از آن آگاه نباشند. در دنياي امروز ، تبليغات از هر رسانه ممكن براي رساندن پيام خود استفاده مي كند. اين كار را از طريق تلويزيون ، چاپ (روزنامه ها ، مجلات ، مجلات و غيره) ، راديو ، مطبوعات ، اينترنت ، فروش مستقيم ، احتكار ، پست ، مسابقه ، حمايت مالي ، پوستر ، لباس ، رويداد ، رنگ ، صداها ، تصاوير و حتي افراد (تأييديه ها) انجام مي دهد. 

 

تفاوت بين بازاريابي و تبليغات چيست؟

با پيشرفت و توسعه اهميت فناوري ، مشاغل مدرن از استراتژي هاي بازاريابي و تبليغاتي متنوعي براي دستيابي به مشتريان بالقوه و بستن فروش استفاده مي كنند. از رسانه هاي سنتي گرفته تا بازاريابي ديجيتال به صورت آنلاين و در رسانه هاي اجتماعي ، به نظر مي رسد بازاريابي و تبليغات در همه جا وجود دارد. بخشي از اين واقعيت ناشي از اثربخشي استراتژي هاي بازاريابي و تبليغاتي در موفقيت شركت ها در هر شكل و اندازه است.

در حالي كه گاهي اوقات به جاي يكديگر استفاده مي شود ، در واقع تفاوت هاي زيادي بين بازاريابي و تبليغات وجود دارد. در اصطلاح اساسي ، بازاريابي فرايند شناسايي نيازهاي مشتري و تعيين چگونگي برآوردن بهترين آنها است. در مقابل ، تبليغات عبارت است از تبليغ يك شركت و محصولات يا خدمات آن از طريق مجاري پولي. به عبارت ديگر ، تبليغات جزء بازاريابي است. اما اختلافات به همين جا ختم نمي شود.

 

مزايا و معايب تبليغات اينترنتي
بيش از چهار ميليارد كاربر اينترنت در سراسر جهان وجود دارد. اين به تبليغات اينترنتي رونق زيادي مي دهد. مردم با استفاده از موتورهاي جستجو، دنبال كردن برندهاي مورد علاقه خود در رسانه هاي اجتماعي و اشتراك در كمپين هاي خود از طريق ايميل و اعلان هاي فشار، به دنبال محصولات مي گردند. فرصت هاي تبليغاتي بسيار زياد است، اما استفاده صحيح از آنها به اين راحتي نيست. بنابراين، بياييد نگاهي دقيق تر به مزايا و معايب تبليغات اينترنتي داشته باشيم.

 

مزاياي تبليغات اينترنتي

  • پوشش جهاني آسان امروزه، مردم عادت دارند اطلاعات مربوط به محصولات و خدمات را از طريق موتورهاي جستجو مانند گوگل، بينگ و ديگران جستجو كنند. تبليغات اينترنتي راهي براي نمايش پيشنهادات خود در برابر بيش از 4.3 ميليارد كاربر وب در سراسر جهان است. شما به راحتي مي توانيد تمام دنيا را از طريق اينترنت هدف قرار دهيد.
  • با هر بودجه اي مقرون به صرفه است. با توجه به Seriously Simple Marketing، حداقل هزينه براي دستيابي به يك مخاطب 2000 نفري سه برابر ارزان‌تر از روش‌هاي سنتي تبليغات است، بنابراين هر شركتي از يك كسب‌وكار خانوادگي كوچك گرفته تا يك شركت بزرگ مي‌تواند از تبليغات آنلاين استفاده كند و بيشترين بهره را از منابع مالي خود ببرد.
  • ترافيك را به يك وب سايت هدايت مي كند. هر چه تعداد بازديدكنندگان سايت بيشتر باشد، مشتريان بالقوه بيشتري خواهيد داشت كه منجر به افزايش فروش مي شود. هدف تبليغات اينترنتي جلب توجه كاربران و ارسال آنها به وب سايت شماست. پيشنهادات نمايش داده شده در تبليغات ديجيتال بايد حس كنجكاوي را برانگيزد و به مردم دليل خوبي براي كليك كردن در سايت شما بدهد
  • اجازه هدف گيري را مي دهد. برخلاف رسانه‌هاي بازاريابي سنتي كه بدون فيلتر كردن براي همه تبليغ مي‌كنند، تبليغات اينترنتي پيام را براي مخاطبان هدف‌گذاري شده مشخص مي‌كند – افرادي كه به احتمال زياد به مشتري تبديل مي‌شوند. به عنوان مثال، يك شركت تجهيزات مسافرتي ممكن است از تبليغات رسانه هاي اجتماعي براي تبليغات براي كاربراني كه علاقه مند به سفر هستند، استفاده كند و لايك ها و اشتراك گذاري ها را تشويق كند.
  • هدف گذاري مجدد را فعال مي كند. تبليغات اينترنتي راهي براي گفتن اين جمله است: «هي، به نظر مي رسد چند روز پيش اين توستر را بررسي كردي. من اينجا يك مورد شگفت انگيز براي شما دارم!» اگر بسياري از مشتريان بالقوه بدون خريد چيزي از فروشگاه اينترنتي لوازم خانگي شما بازديد مي كنند، با تبليغات بنري كه در وب سايت هايي كه آنها را مرور مي كنند، نام تجاري خود را به آنها يادآوري كنيد.
  • به شما اين امكان را مي دهد كه نقاط تماس مختلفي را با مخاطبان خود ايجاد كنيد. تبليغات اينترنتي به شما كمك مي كند تا در مكان مناسب و در زمان مناسب براي ارتباط با مخاطبان خود ظاهر شويد. اگر صاحب يك نانوايي كوچك هستيد، از شبكه هاي اجتماعي مانند اينستاگرام و پينترست براي نمايش محصولات استفاده كنيد. براي به اشتراك گذاشتن اخبار و ايجاد روابط طولاني مدت با مخاطبان خود، آنها را با بازاريابي ايميلي تقويت كنيد. با تركيب عاقلانه انواع مختلف تبليغات ديجيتال، مي توانيد نشان دهيد كه شركت شما هميشه حاضر و آماده خدمت رساني است.
  • قابل اندازه گيري است. برخلاف بازاريابي آفلاين، كه هزينه و اثربخشي آن تا حدودي تقريبي است، مي‌توانيد دقيقاً بازده تلاش‌ها و كارايي بازاريابي اينترنتي خود را با پلتفرم‌هاي تحليل وب مانند Google Analytics پيگيري كنيد.

 

معايب تبليغات اينترنتي

  • چالش هاي اصلي مرتبط با تبليغات آنلاين شامل رقابت شديد، هزينه اشتباهات، تجزيه و تحليل پيچيده و كوري تبليغات است. بياييد نگاه دقيق تري داشته باشيم.
  • رقابت بالا البته، اين بستگي به جايگاه شما دارد، اما اگر چيز جديدي اختراع نكرده‌ايد، بايد براي جلب توجه مشتريان رقابت كنيد. اين بازار به ويژه براي مشاغل تجارت الكترونيك بيش از حد اشباع شده است، بنابراين بايد نيازهاي مشتريان خود را در اولويت قرار دهيد و به طور منظم محصول خود را بهبود بخشيد تا آن را رقابتي كنيد.
  • اشتباهات گران هستند. هدف قرار دادن افراد اشتباه، انتخاب كلمات كليدي بسيار رقابتي، و اجراي كمپين تبليغاتي پس از خاموش كردن آن، رايج‌ترين اشتباهاتي هستند كه مي‌توانند براي شما هزينه زيادي داشته باشند. براي از بين بردن اين اشتباهات، يا به يك متخصص برتر يا تجربه زيادي نياز داريد. هر دو نوع نياز به سرمايه گذاري دارند.
  • تجزيه و تحليل پيچيده براي تجزيه و تحليل عملكرد تبليغات خود، به يك پلتفرم شخص ثالث مانند Google Analytics و كمي تجربه براي تفسير صحيح نتايج نياز داريد. شركت‌هاي متوسط ​​و برندهاي بزرگ، تحليل‌گراني دارند تا تبليغات را هدفمندتر و مؤثرتر كنند.
  • كوري تبليغات. اين اصطلاح مربوط به بنر كوري است. كاربران تقريباً هر بار كه يك صفحه وب را باز مي كنند تبليغات را مشاهده مي كنند. به همين دليل، آنها به سادگي بنرها را بدون توجه به آنها ناديده مي گيرند. براي مبارزه با اين موضوع، مطمئن شويد كه بنرهاي شما افراد مناسبي را كه به پيشنهاد شما نياز دارند، هدف قرار دهند.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Online_advertising

https://articleha.niloblog.com/p/1/%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9.html

https://eng123.blog.ir/1400/06/31/%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA-%D8%A2%DA%AF%D9%87%DB%8C-%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%B2%D9%85%D9%86%D8%AF%DB%8C%D9%87%D8%A7-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C

https://sendpulse.com/support/glossary/advertising

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع: بازاريابي و فروش
[ ۱۴ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۰۷:۳۹:۰۱ ] [ مقاله نويس ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه

لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 2
همه : 0
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی