مقاله مقاله هاي عالي خواهيم داشت
|
انواع تبليغات شامل يك كمپين تبليغاتي موفق باعث انتشار اخبار در مورد محصولات و خدمات شما، جذب مشتري و ايجاد فروش مي شود. چه بخواهيد مشتريان جديد را به خريد يك محصول موجود تشويق كنيد يا يك سرويس جديد راه اندازي كنيد، گزينه هاي زيادي براي انتخاب وجود دارد. مناسبترين گزينه تبليغاتي براي كسبوكار شما به مخاطبان هدف شما بستگي دارد و اينكه مقرونبهصرفهترين راه براي دستيابي به تعداد زيادي از آنها، تا حد امكان، چيست. گزينه تبليغاتي انتخاب شده نيز بايد نشان دهنده محيط مناسب براي محصول يا خدمات شما باشد. به عنوان مثال، اگر مي دانيد كه بازار هدف شما مجله خاصي را مطالعه مي كند، بايد در آن نشريه تبليغ كنيد. ليست زير مقدمه اي بر تاكتيك هاي تبليغاتي است كه مي توانيد از آنها استفاده كنيد. به ياد داشته باشيد، هميشه مي توانيد در تبليغات خود خلاق باشيد تا مورد توجه قرار بگيريد (در چارچوب مقررات تبليغات). روزنامه ممكن است متوجه شويد كه تركيبي از تبليغات در روزنامه ايالتي/متروپوليتن و روزنامه محلي شما بهترين نتايج را به شما مي دهد.
مجله اگر محصولات شما نياز به نمايش رنگي دارند، تبليغات براق در مجله ميتواند ايدهآل باشد – اگرچه معمولاً گرانتر از تبليغات روزنامهها هستند. مجلات معمولاً به يك منطقه كوچك مانند يك شهر خاص خدمات نمي دهند. اگر بازار هدف شما تنها درصد كمي از تيراژ باشد، تبليغات ممكن است مقرون به صرفه نباشد.
راديو با اين حال، صدا محدوديت هاي خود را دارد. شنوندگان به سختي مي توانند آنچه را شنيده اند به خاطر بسپارند و گاهي اوقات تأثير تبليغات راديويي از بين مي رود. بهترين راه براي غلبه بر اين موضوع تكرار مرتب پيام خود است – كه هزينه هاي شما را به ميزان قابل توجهي افزايش مي دهد. اگر نمي توانيد به طور منظم تبليغات خود را پخش كنيد، ممكن است متوجه شويد كه تبليغات راديويي نتايج قوي ايجاد نمي كند.
تلويزيون توليد يك آگهي تلويزيوني و سپس خريد يك جايگاه تبليغاتي معمولاً گران است. تبليغات به صورت واحد فروخته مي شود (مثلاً 20، 30، 60 ثانيه) و هزينه ها بر اساس موارد زير متفاوت است: شكاف زماني
دايركتوري ها مزيت اصلي دايركتوري هاي آنلاين نسبت به دايركتوري هاي چاپي اين است كه اگر نام، آدرس يا شماره تلفن خود را تغيير دهيد، مي توانيد به راحتي آن را در فهرست به روز نگه داريد. همچنين مي توانيد خدمات يا اطلاعات جديدي در مورد كسب و كار خود اضافه كنيد. اگر بازار هدف شما از دايركتوري هاي چاپي و آنلاين استفاده مي كند، ممكن است تبليغات در هر دو مفيد باشد، اگرچه دايركتوري هاي چاپي كمتر مورد استفاده قرار مي گيرند.
فضاي باز و حمل و نقل حتي بزرگترين بيلبوردها معمولاً حاوي اطلاعات محدودي هستند. در غير اين صورت، خواندن آنها ممكن است دشوار باشد. درج آدرس وبسايت شما، پيگيري و كسب اطلاعات بيشتر در مورد كسب و كار شما را براي مشتريان آسان ميكند. تبليغات در فضاي باز مي تواند بسيار گران باشد به خصوص براي مكان هاي برتر و بيلبوردهاي تبليغاتي.
پست مستقيم، كاتالوگ و بروشور كاتالوگ ها، بروشورها و بروشورها نيز مي توانند در منطقه مورد نظر شما توزيع شوند. گنجاندن بروشور با پست مستقيم شما راهي عالي براي دادن اطلاعات بيشتر در مورد محصولات و خدمات شما به مشتري علاقه مند است. درباره بازاريابي (انواع بازاريابي) بروشور با استفاده از برگه هاي صندوق نامه و جزوات بيشتر بياموزيد.
حضور در اينترنت مي تواند راهي مقرون به صرفه براي جذب مشتريان جديد باشد. شما مي توانيد با هزينه كم به مخاطبان جهاني دست پيدا كنيد. بسياري از مشتريان قبل از اينكه تصميم بگيرند از چه كسي خريد كنند، در مورد مشاغل آنلاين تحقيق مي كنند. يك وب سايت خوب طراحي شده مي تواند مشتريان را براي خريد از شما ترغيب كند. راههاي زيادي وجود دارد كه ميتوانيد كسبوكار خود را به صورت آنلاين از طريق تبليغات پولي يا براي بهبود رتبهبندي موتورهاي جستجو ارتقا دهيد. درباره كسب و كار آنلاين بيشتر بدانيد. راه هاي ديگر براي تبليغ آنلاين كسب و كار شما شامل تبليغ محصولات يا خدمات شما در سايت هاي رسانه هاي اجتماعي، وبلاگ ها و موتورهاي جستجو و ساير وب سايت هايي است كه مخاطبان هدف شما از آنها بازديد مي كنند. درباره رسانه هاي اجتماعي بيشتر بدانيد.
امتیاز:
بازدید:
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |