مقاله
مقاله هاي عالي خواهيم داشت

انواع تبليغات شامل يك كمپين تبليغاتي موفق باعث انتشار اخبار در مورد محصولات و خدمات شما، جذب مشتري و ايجاد فروش مي شود. چه بخواهيد مشتريان جديد را به خريد يك محصول موجود تشويق كنيد يا يك سرويس جديد راه اندازي كنيد، گزينه هاي زيادي براي انتخاب وجود دارد.

مناسب‌ترين گزينه تبليغاتي براي كسب‌وكار شما به مخاطبان هدف شما بستگي دارد و اينكه مقرون‌به‌صرفه‌ترين راه براي دستيابي به تعداد زيادي از آنها، تا حد امكان، چيست. گزينه تبليغاتي انتخاب شده نيز بايد نشان دهنده محيط مناسب براي محصول يا خدمات شما باشد. به عنوان مثال، اگر مي دانيد كه بازار هدف شما مجله خاصي را مطالعه مي كند، بايد در آن نشريه تبليغ كنيد.

ليست زير مقدمه اي بر تاكتيك هاي تبليغاتي است كه مي توانيد از آنها استفاده كنيد. به ياد داشته باشيد، هميشه مي توانيد در تبليغات خود خلاق باشيد تا مورد توجه قرار بگيريد (در چارچوب مقررات تبليغات).

روزنامه
تبليغات در روزنامه مي تواند كسب و كار شما را به طيف وسيعي از مشتريان معرفي كند. تبليغات نمايشي در سراسر مقاله قرار مي گيرند، در حالي كه فهرست هاي طبقه بندي شده تحت عنوان موضوع در يك بخش خاص قرار دارند.

ممكن است متوجه شويد كه تركيبي از تبليغات در روزنامه ايالتي/متروپوليتن و روزنامه محلي شما بهترين نتايج را به شما مي دهد.

 

مجله
تبليغات در يك مجله تخصصي مي تواند به سرعت و به راحتي به بازار هدف شما برسد. خوانندگان (مشتريان بالقوه شما) تمايل دارند مجلات را در اوقات فراغت خود بخوانند و آنها را براي مدت طولاني تري نگه دارند و به تبليغات شما فرصت هاي متعددي براي جلب توجه مي دهند. مجلات عموماً به مصرف كنندگان (بر اساس گروه هاي علاقه مند به عنوان مثال زنان) و تجارت (نوع صنعت/كسب و كار به عنوان مثال مهمان نوازي) خدمات ارائه مي دهند.

اگر محصولات شما نياز به نمايش رنگي دارند، تبليغات براق در مجله مي‌تواند ايده‌آل باشد – اگرچه معمولاً گران‌تر از تبليغات روزنامه‌ها هستند.

مجلات معمولاً به يك منطقه كوچك مانند يك شهر خاص خدمات نمي دهند. اگر بازار هدف شما تنها درصد كمي از تيراژ باشد، تبليغات ممكن است مقرون به صرفه نباشد.

 

راديو
تبليغات در راديو راهي عالي براي دستيابي به مخاطبان هدف شماست. اگر بازار هدف شما به ايستگاه خاصي گوش مي دهد، تبليغات منظم مي تواند مشتريان جديدي را جذب كند.

با اين حال، صدا محدوديت هاي خود را دارد. شنوندگان به سختي مي توانند آنچه را شنيده اند به خاطر بسپارند و گاهي اوقات تأثير تبليغات راديويي از بين مي رود. بهترين راه براي غلبه بر اين موضوع تكرار مرتب پيام خود است – كه هزينه هاي شما را به ميزان قابل توجهي افزايش مي دهد. اگر نمي توانيد به طور منظم تبليغات خود را پخش كنيد، ممكن است متوجه شويد كه تبليغات راديويي نتايج قوي ايجاد نمي كند.

 

تلويزيون
تلويزيون دسترسي گسترده اي دارد و اگر به يك بازار بزرگ در يك منطقه بزرگ پاسخ دهيد، تبليغات از اين طريق ايده آل است. تبليغات تلويزيوني از مزيت ديد، صدا، حركت و رنگ برخوردار است تا مشتري را ترغيب به خريد از شما كند. اگر بخواهيد نشان دهيد كه محصول يا خدمات شما چگونه كار مي كند، آنها به ويژه مفيد هستند.

توليد يك آگهي تلويزيوني و سپس خريد يك جايگاه تبليغاتي معمولاً گران است. تبليغات به صورت واحد فروخته مي شود (مثلاً 20، 30، 60 ثانيه) و هزينه ها بر اساس موارد زير متفاوت است:

شكاف زماني
برنامه تلويزيوني
مترو يا منطقه اي
اگر مي خواهيد نقاطي را در چندين شبكه بخريد.

 

دايركتوري ها
فهرست راهنماها، كسب‌وكارها را بر اساس نام يا دسته‌بندي فهرست مي‌كنند (به عنوان مثال فهرست راهنماي تلفن صفحات زرد). مشترياني كه به دايركتوري ها مراجعه مي كنند اغلب تصميم خود را براي خريد گرفته اند - آنها فقط بايد تصميم بگيرند كه از چه كسي خريد كنند.

مزيت اصلي دايركتوري هاي آنلاين نسبت به دايركتوري هاي چاپي اين است كه اگر نام، آدرس يا شماره تلفن خود را تغيير دهيد، مي توانيد به راحتي آن را در فهرست به روز نگه داريد. همچنين مي توانيد خدمات يا اطلاعات جديدي در مورد كسب و كار خود اضافه كنيد.

اگر بازار هدف شما از دايركتوري هاي چاپي و آنلاين استفاده مي كند، ممكن است تبليغات در هر دو مفيد باشد، اگرچه دايركتوري هاي چاپي كمتر مورد استفاده قرار مي گيرند.

 

فضاي باز و حمل و نقل
راه هاي زيادي براي تبليغ در خارج و در حال حركت وجود دارد. تابلوهاي تبليغاتي در فضاي باز مي توانند علائم كنار جاده يا احتكار در استاديوم هاي ورزشي باشند. تبليغات حمل و نقل مي تواند پوستر روي اتوبوس، تاكسي و دوچرخه باشد. بيلبوردهاي بزرگ مي توانند پيام شما را با تاثير زيادي برسانند. اگر همان مشتريان هر روز هنگام سفر به محل كار خود از كنار بيلبورد شما عبور مي كنند، احتمالاً شما اولين كسب و كاري هستيد كه هنگام خريد محصول به آن فكر مي كنند.

حتي بزرگترين بيلبوردها معمولاً حاوي اطلاعات محدودي هستند. در غير اين صورت، خواندن آنها ممكن است دشوار باشد. درج آدرس وب‌سايت شما، پيگيري و كسب اطلاعات بيشتر در مورد كسب و كار شما را براي مشتريان آسان مي‌كند. تبليغات در فضاي باز مي تواند بسيار گران باشد به خصوص براي مكان هاي برتر و بيلبوردهاي تبليغاتي.

 

پست مستقيم، كاتالوگ و بروشور
پست مستقيم به معناي نوشتن مستقيم به مشتريان است. هرچه ليست پستي يا منطقه توزيع دقيق تر باشد، به بازار هدف بيشتري دست خواهيد يافت. رويكرد پست مستقيم شخصي تر است، زيرا مي توانيد مخاطبان خود را انتخاب كنيد و زمان بندي را متناسب با كسب و كار خود برنامه ريزي كنيد. يك شكل مقرون به صرفه از پست مستقيم اين است كه خبرنامه ها يا آگهي هاي خود را به صورت الكترونيكي به پايگاه داده ايميل ارسال كنيد. درباره پست مستقيم بيشتر بدانيد.

كاتالوگ ها، بروشورها و بروشورها نيز مي توانند در منطقه مورد نظر شما توزيع شوند. گنجاندن بروشور با پست مستقيم شما راهي عالي براي دادن اطلاعات بيشتر در مورد محصولات و خدمات شما به مشتري علاقه مند است. درباره بازاريابي (انواع بازاريابي) بروشور با استفاده از برگه هاي صندوق نامه و جزوات بيشتر بياموزيد.

 

بازاريابي و تبليغات اينترنتي 

حضور در اينترنت مي تواند راهي مقرون به صرفه براي جذب مشتريان جديد باشد. شما مي توانيد با هزينه كم به مخاطبان جهاني دست پيدا كنيد. بسياري از مشتريان قبل از اينكه تصميم بگيرند از چه كسي خريد كنند، در مورد مشاغل آنلاين تحقيق مي كنند.

يك وب سايت خوب طراحي شده مي تواند مشتريان را براي خريد از شما ترغيب كند. راه‌هاي زيادي وجود دارد كه مي‌توانيد كسب‌وكار خود را به صورت آنلاين از طريق تبليغات پولي يا براي بهبود رتبه‌بندي موتورهاي جستجو ارتقا دهيد. درباره كسب و كار آنلاين بيشتر بدانيد.

راه هاي ديگر براي تبليغ آنلاين كسب و كار شما شامل تبليغ محصولات يا خدمات شما در سايت هاي رسانه هاي اجتماعي، وبلاگ ها و موتورهاي جستجو و ساير وب سايت هايي است كه مخاطبان هدف شما از آنها بازديد مي كنند. درباره رسانه هاي اجتماعي بيشتر بدانيد.

 

https://www.business.qld.gov.au/running-business/marketing-sales/marketing-promotion/advertising/types

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع: موفقيت
[ ۵ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۴۷:۵۳ ] [ مقاله نويس ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه

لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 2
همه : 0
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی