مقاله مقاله هاي عالي خواهيم داشت
|
ﺗﺎريخچه اندازه گيري ﺗﺎريخچه اندازه گيري (measurement) مربوط است به اهرام ثالثه مصر( 2700سال قبل از ميلاد مسيح) در اين بناي عظيم كه يكي از عجايب مهم دنياست. اين فرايند ميتواند شامل برآورد اندازهٔ ويژگيهاي يك چيز، مانند طول يا وزنِ آن نسبت به يكاهاي اندازهگيريِ استاندارد، مانند متر و كيلوگرم باشد. مترولوژي نيز دانش بررسي اندازهگيري است. هر نوع ويژگي فيزيكي را ميتوان با استفاده از وسايل اندازهگيري مناسب آن فرايند اندازه گرفت،كمّيتهاي فيزيكي، مانند مسافت، سرعت، انرژي، دما و زمان ازجملهٔ اين ويژگيها هستند. اندازهگيري، سنگ بناي تجارت، علوم، فناوري و پژوهش كمي در بسياري از رشتهها است. در طول تاريخ، سيستمهاي اندازهگيري متعددي براي كمك به انسان در تسهيل مقايسه وجود داشتهاست. معمولاً اين سيستمها به صورت محلي و توسط شركاي تجاري يا همكاران ايجاد ميگرديد.
وسيله اندازه گيري چيست؟ (What is a measuring device?)ﺑﻪ وسيله اي ﮐﻪ ﺑﺮاي اﻧﺠﺎم اندازه گيري ﻳﺎ اﻧﺪازه گيري هاي ﻣﺸﺨﺺ ﺑﻪ ﮐﺎر ﻣﯽ رود وسيله اندازه گيري گويند. مانند خط كش، كوليس، ميكرومتر و… ابزار اندازه گيري وسيله اي براي اندازه گيري مقدار فيزيكي است. در علوم فيزيكي ، تضمين كيفيت و مهندسي ، اندازه گيري فعاليت بدست آوردن و مقايسه مقادير فيزيكي اشيا و رويدادهاي دنياي واقعي است. اشياء و رويدادهاي استاندارد ايجاد شده به عنوان واحد استفاده مي شوند و فرايند اندازه گيري يك عدد مربوط به مورد مورد مطالعه و واحد اندازه گيري ارجاع داده مي شود. ابزارهاي اندازه گيري و روشهاي آزمايشي رسمي كه كاربرد ابزار را مشخص مي كنند ، ابزاري هستند كه اين روابط اعداد را بدست مي آورند. همه ابزارهاي اندازه گيري در معرض درجات مختلف خطاي ابزار و عدم قطعيت اندازه گيري هستند. اين ابزارها ممكن است از اجسام ساده مانند خط كش و كرونومتر گرفته تا ميكروسكوپ الكتروني و شتاب دهنده ذرات متغير باشند. ابزارهاي مجازي به طور گسترده اي در توسعه ابزارهاي اندازه گيري مدرن مورد استفاده قرار مي گيرد. تعريف اندازه گيريﺑﻪ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ عملياتي ﮐﻪ اﻧﺠﺎم ﻣﯽ ﺷﻮد ﺗﺎ اندازه يك كميت فيزيكي ﺑﺮاﺳﺎس ﻳﮑﯽ از يكاهاي ﻗﺎﻧﻮﻧﯽ (SI، FPS و…) تعيين ﺷﻮد، اﻧﺪازه گيري ﮔﻮﻳﻨﺪ.
تعريف حدود اندازه گيري بر طبق تعريف حدود اندازه گيري يا رنج در يك دستگاه اندازه گيري عبارت است از ماكزيمم مقداري را كه يك دستگاه اندازه گيري مي تواند مورد اندازه گيري قرار دهد كه در بيشتر موارد بالاترين عددي است كه بر روي يك دستگاه اندازه گيري نوشته شده است.
تعريف دستگاه اندازه گيري به يك وسيله اندازه گيري به همراه كليه وسايل و متعلقاتي كه همراه آن است به طور كلي دستگاه اندازه گيري مي گويند. هر چند متعلقات آن از يكديگر به صورت جدا قرار داشته باشند.
دستگاه سيستم اندازه گيري استاندارد دستگاه سيستم اندازه گيري استاندارد يا SI شامل هفت واحد اصلي است و واحدهاي ديگر از اين هفت واحد اصلي شكل ميگيرند. هفت كميت اصلي عبارتند از: طول (m): كه واحد اندازه گيري آن در دستگاه استاندارد متر است.
منابع ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
محل اقامت كمپين هاي بازاريابي شما كاملاً بستگي به جايي دارد كه مشتريان شما وقت خود را در آن مي گذرانند. اين به شما بستگي دارد كه تحقيقات بازار را تعيين كنيد كه تعيين مي كند كدام نوع بازاريابي - و كدام تركيب ابزارها در هر نوع - براي ايجاد نام تجاري شما بهتر است. در اينجا چندين نوع بازاريابي براي موفقيت وجود دارد كه امروزه مرتبط است ، كه برخي از آنها آزمون زمان را پشت سر گذاشته اند:
بازاريابي اينترنتي با الهام از كمپين محصولات Excedrin كه به صورت آنلاين انجام شد ، ايده حضور در اينترنت به دلايل تجاري يك نوع بازاريابي به خودي خود است.
مخفف "SEO" ، اين فرايند بهينه سازي محتوا در يك وب سايت است تا در نتايج موتورهاي جستجو ظاهر شود. از بازاريابان براي جذب افرادي استفاده مي كند كه جستجوهايي را انجام مي دهند كه نشان مي دهد آنها علاقه مند به يادگيري در مورد يك صنعت خاص هستند.
وبلاگ ها ديگر منحصر به نويسنده نيستند. برندها در حال حاضر وبلاگ هايي را منتشر مي كنند تا در مورد صنعت خود بنويسند و علاقه مشتريان بالقوه اي را كه در اينترنت به دنبال اطلاعات هستند ، پرورش دهند.
مشاغل مي توانند از فيس بوك ، اينستاگرام ، توييتر ، LinkedIn و شبكه هاي اجتماعي مشابه استفاده كنند تا در طول زمان بر مخاطبان خود تأثير بگذارند.
بازاريابي چاپي همانطور كه روزنامه ها و مجلات درك مي كنند چه كسي مشترك مطالب چاپي خود است ، مشاغل به حمايت از مقالات ، عكاسي و محتواي مشابه در نشرياتي كه مشتريان آنها مي خوانند ادامه مي دهند.
بازاريابي موتورهاي جستجو اين نوع بازاريابي كمي متفاوت از SEO است كه در بالا توضيح داده شد. هم اكنون مشاغل مي توانند با پرداخت هزينه اي به موتورهاي جستجو پيوندهايي را در صفحات ايندكس خود قرار دهند كه در معرض ديد مخاطبان قرار گيرد. (اين مفهومي به نام "پرداخت به ازاي كليك - ppc" است-در قسمت بعدي نمونه اي از آن را به شما نشان مي دهم).
در حالي كه زماني فقط تبليغات تبليغاتي وجود داشت ، بازاريابان اكنون براي ايجاد و انتشار انواع ويدئوهايي كه مشتريان اصلي آنها را سرگرم و آموزش مي دهند ، سرمايه گذاري مي كنند.
4 مزيت بازاريابي
در اصل ، اين 4 PS نحوه تعامل بازاريابي با هر مرحله از كسب و كار را توضيح مي دهد.
توليد - محصول فرض كنيد شما ايده اي را در مورد محصولي كه مي خواهيد مشاغل شما آن را به فروش برساند ، ارائه كرده ايد. بعدش چي؟ اگر فروش آن را شروع كنيد احتمالاً موفق نخواهيد شد. در عوض ، شما به تيم بازاريابي خود نياز داريد تا تحقيقات بازار را انجام داده و به س questionsالات مهم پاسخ دهد: مخاطبان مورد نظر شما چه كساني هستند؟ آيا بازار مناسبي براي اين محصول وجود دارد؟ چه پيام هايي فروش محصولات را افزايش مي دهد و در كدام سيستم عامل ها؟ توسعه دهندگان محصول شما چگونه بايد محصول را اصلاح كنند تا احتمال موفقيت را افزايش دهند؟ گروه هاي متمركز در مورد محصول چه مي انديشند و چه سوالات يا ترديدهايي دارند؟ بازاريابان از پاسخ اين س questionsالات براي كمك به مشاغل براي درك تقاضا براي محصول و افزايش كيفيت محصول با ذكر نگراني هاي ناشي از گروه تمركز يا شركت كنندگان در نظرسنجي استفاده مي كنند.
قيمت تيم بازاريابي شما قيمت محصولات رقبا را بررسي مي كند يا از گروه هاي متمركز و نظرسنجي ها استفاده مي كند تا تخمين بزند مشتري ايده آل شما چقدر مايل به پرداخت است. قيمت آن بسيار بالا است ، و از نظر مشتري ثابت ضرر خواهيد كرد. قيمت آن بسيار پايين است ، و ممكن است بيشتر از آنچه به دست مي آوريد پول از دست بدهيد. خوشبختانه بازاريابان مي توانند از تحقيقات صنعت و تجزيه و تحليل مصرف كننده براي تعيين محدوده قيمت مناسب استفاده كنند.
محل بسيار مهم است كه بخش بازاريابي شما از درك و تجزيه و تحليل مصرف كنندگان مشاغل شما براي ارائه پيشنهاداتي در مورد نحوه و مكان فروش محصول استفاده كند. شايد آنها معتقدند يك سايت تجارت الكترونيك بهتر از يك مكان خرده فروشي كار مي كند ، يا برعكس. يا شايد بتوانند بينش هايي را در مورد مكان هايي كه براي فروش محصول شما در سطح ملي و بين المللي مناسب تر است ارائه دهند.
ترويج اين P احتمالاً همان چيزي است كه شما از ابتدا انتظار داشتيد: تبليغ شامل هرگونه تبليغات آنلاين ، چاپي ، رويداد يا تخفيفي است كه تيم بازاريابي شما براي افزايش آگاهي و علاقه به محصول شما ايجاد مي كند و در نهايت منجر به فروش بيشتر مي شود. در اين مرحله ، احتمالاً روش هايي مانند كمپين هاي روابط عمومي ، تبليغات يا تبليغات رسانه هاي اجتماعي را مشاهده خواهيد كرد. به اميد خدا ، تعريف ما و چهار P به شما كمك مي كند تا هدف بازاريابي و نحوه تعريف آن را درك كنيد. بازاريابي با تمام زمينه هاي يك كسب و كار تلاقي دارد ، بنابراين مهم است كه نحوه استفاده از بازاريابي براي افزايش كارايي و موفقيت كسب و كار خود را درك كنيد.
منبع https://blog.hubspot.com/marketing/what-is-marketing ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
چرا بايد خوشبخت شويم چرا بايد از زندگي لذت ببريم خوشبختي و موفقيت وابسته به هم هستند ولي شرايط آن ها باهم تفاوت داشته و اگر بخواهيم خوشبختي را معني كنيم بايد بگم كه خوشبختي يعني رضايت دروني و احساس شادي از آن چيزهايي كه فعلا در اختيار داريم و از آن ها استفاده مي كنيم . اين موارد مي تواند اعم از ارتباط خوب با خانواده، خرسندي از سلامتي خود، دوست داشتن خود و دنياست. موفقيت يعني حركت و تلاش كردن در مسيري از خواسته هاي قلبي كه هنوز به آنها دست پيدا نكرده ايم و چون انسان غايت گراست هيچ موقع مسير موفقيت انتها ندارد و هرچقدر پيش برويم از حركت در مسير، خوشحال تر مي شويم و طبع ادامه دادن داغ تر از گذشته خواهد بود. موفق بودن به چه معناست؟ موفقيت براي افراد مختلف مي تواند معاني زيادي داشته باشد. براي برخي ازدواج با شخص "مناسب" ، داشتن فرزندان زيبا ، كسب ثروت يا محبوبيت است. براي ديگران به معناي شناخته شدن و قدرداني از استعدادهاي خود است ، چه در موسيقي ، هنر ، ورزش و يا زمينه ديگري. زنان جوان اغلب در روابط و جستجوي امنيت به دنبال موفقيت هستند ، در حالي كه مردان جوان اغلب به دنبال موفقيت از طريق اهميت و تشخيص يا تأييد ديگران هستند.
۱۰ راز موفقيت در زندگي بايد به اين راز موفقيت باور داشته باشيد، وگرنه روزي دچار نااميدي و شكست خواهيد شد. بايد باور داشته باشيد كه ميتوانيد افكار خود را كنترل كنيد. شايد بگوييد كنترل افكار در دستان شما نيست و انسانها در مقابل هجوم افكار منفي يا مثبت از خود ارادهاي ندارند اما رمز موفقيت شما در اين است كه بدانيد چنين تصوري اشتباه است. شما هميشه ميتوانيد از طريق معطوف كردن توجه خود به چيزهاي ديگر، كنترل افكار خود را بهصورت غيرمستقيم به دست بگيريد. تجربه كردن موفقيت در زندگي وابستگي زيادي به اين توانايي شما خواهد داشت. راز دوم : شجاع باشيد راز سوم : برنامهريزي كنيد و آن را با دقت دنبال كنيد راز چهارم : علايق خود را كشف كنيد راز پنجم : به سرمايهي مالي خود توجه داشته باشيد راز ششم : انطباق پذير باشيد راز هفتم : ورزشكار باشيد! راز هشتم : ثابتقدم باشيد راز موفقيت بسياري از افراد شناخته شدهي جهان و همچنين بسياري از افراد موفق ناشناخته در همين نكته است كه نميتوان از ابتدا بهصورت قطعي تشخيص داد كه چقدر شانس موفقيت وجود دارد، اما با تمرين و ثبات ميتوان به سمت پيشرفت حركت كرد. نبوغ درواقع احساسي در درون شما است كه نميگذارد كارها را نيمهكاره رها كنيد و شما را به سمت موفقيت در زندگي سوق ميدهد. راز نهم : از آگاهي خود پيروي كنيد راز دهم : قدرت زبان را دستكم نگيريد
منابع https://kenyaconnection.org/youth-and-the-meaning-of-success/ https://motalesharif.com/blog/%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82%DB%8C%D8%AA-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F/
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱ ]
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |