مقاله
مقاله هاي عالي خواهيم داشت

كپسول هيرتامين (Hairtamin Advanced) ساخته شده در ايالات متحده يك مكمل مغذي قوي براي مو است، با مواد باليني اثبات شده براي تقويت موها و موثر براي قوي تر كردن ريشه، رشد بيشتر و ضخيم تر كردن آن ها مي باشد. تركيب قوي ما از ويتامين‌ها، مواد معدني و گياهان به‌علاوه يك مجموعه فوق‌العاده آنتي‌اكسيدان قوي، رشد موهاي موجود را تقويت مي‌كند و قدرت فوليكول‌ها را براي موهاي زيبا و سالمي كه مي‌خواهيد افزايش مي‌دهد.

موثر براي همه انواع مو: براي زنان و مردان كار مي كند. چه به دليل سن، تغييرات هورموني، رژيم غذايي، استرس يا عوامل محيطي باشد، موها ممكن است آسيب ببينند و نازك و ريزش بيش از حد را تجربه كنند. بيشتر اوقات، ما مي بينيم كه علت اصلي نازك شدن مو و ريزش مو، رژيم غذايي فاقد مواد مغذي ضروري است كه مي تواند براي اين همه موارد كارا و موثر باشد.

يكي از انواع بازريابي ها و راه هاي تبليغات و بازاريابي اينترنتي خريد از فروشگاه هاي آنلاين محصولات آرايشي و بهداشتي مي باشد كه در ادامه به چند مورد فروشگاه اينرنتي كه قرص هيرتامين (Hairtamin Advanced) را مي فروشند نيز اشاره خواهيم كرد.


مواد تشكيل دهنده كپسول هيرتامين (Hairtamin Advanced)

5000 ميكروگرم بيوتين
كمپلكس سوپر آنتي اكسيدان با زردچوبه
دانه فلفل سياه، كاين، آلوئه ورا
عصاره دم اسب
رزماري
گزنه
عصاره برگ Bacopa Monnieri
ويتامين A، C، D3، B1، B2، B3، B5، B6، B12
نياسينيميد
اسيد فوليك
فلز روي
سلنيوم


همچنين به انگليسي نيز مي توانيد خواص آن را مطالعه كنيد.

Clinical Strength 5000 mcg Biotin
Super Antioxidant Complex with Turmeric
Black Pepper Seed, Cayenne, Aloe Vera
Horsetail Extract
Rosemary
Stinging Nettle
Bacopa Monnieri Leaf Extract
Vitamin A, C, D3, B1, B2, B3, B5, B6, B12
Niacinimide
Folic Acid
Zinc
Selenium



مزاياي استفاده از كپسول هيرتامين (Hairtamin Advanced)

در مدت كوتاهي داراي موهاي قوي تر، بلندتر و ضخيم تر خواهيد شد.
ريزش و نازك شدن مو را كاهش مي دهد
قدرت فوليكول را بهبود مي بخشد
پوست سر سالم را براي رشد مطلوب ترويج مي كند
بهبود سلامت ناخن و پوست
فرموله شده براي زنان و مردان
براي همه نوع / بافت مو 


سوال هاي متداودل در زمينه استفاده از كپسول هيرتامين (Hairtamin Advanced)



ظرف چه مدت يا بعد چه زماني از استفاده نتايج را مي بينم؟

درست است كه موهاي هر فرد متفاوت است، اما به طور متوسط، مشتريان ما نتايج قابل توجهي را پس از 60 روز استفاده مداوم گزارش كرده اند. براي اطمينان حاصل كردن اين كه HAIRtamin شما و استفاده از آن موفقيت آميزبوده است. ويتامين ها را مرتباً مصرف كنيد، مقدار زيادي آب بنوشيد، از محصولات مراقبتي ملايم براي مو و در عين حال موثر استفاده كنيد و استفاده از محصولات حالت دهنده حرارتي را محدود كنيد.


آيا فرمول پيشرفته روي نوع موي من كار مي كند؟

فرمول پيشرفته روي انواع موها و بافت ها كار مي كند.


آيا در قسمت هاي ديگر بدنم مو مي رويم؟

موهاي بدن شما مانند موهاي سر شما رشد نمي كند. فوليكول هاي مو روي بدن فقط يك سيگنال مولكولي دريافت مي كنند تا يك نقطه خاص كه قبلا مو داشته است  رشد كند. اين با موهاي روي سر مي تواند متفاوت باشد كه به طور مداوم رشد مي كنند. HAIRtamin فقط رشد موهاي موجود را تحريك مي كند و اين طور نيست كه فكر كنيد در جاهايي كه بدون شما بدون مو هست فوليكول ها را تحريك كند و مو رشد كند.


آيا مادران باردار يا شيرده مي توانند استفاده كنند؟

در زمان مصرف مكمل به خصوص زماني كه شما يك وضعيت سلامتي كاملي نداريد ويا باردار هستيد هميشه قبل از شروع هر رژيم غذايي جديد با پزشك خود مشورت كنيد.
در حالي كه پزشكان فرمول پيشرفته و ايمن مي دانند، ما HAIRtamin MOM را به طور خاص براي زنان باردار و پس از زايمان ايجاد كرديم. اين از شما، كودك شما و موهاي شما مراقبت مي كند.


تفاوت بين Hairtamin Advanced و gummy stars چيست؟

Hairtamin Advanced حاوي تركيبي قوي از ويتامين ها، مواد معدني و آنتي اكسيدان ها است كه به تحريك رشد موي سالم كمك مي كند. اگر ترجيح مي دهيد ويتامين خود را به شكل صمغي مصرف كنيد، ويتامين هاي The Gummy Star ما نيز يك انتخاب عالي هستند و همين هدف را دارند، به شما كمك مي كنند موهاي زيبا و سالمي داشته باشيد! در حالي كه هر دو فرمول حاوي 5000 ميكروگرم بيوتين به همراه يك مجموعه آنتي اكسيداني قوي هستند، ولي كپسول هاي Hairtamin Advanced كمي قوي تر هستند و حاوي چند ويتامين و گياهان بيشتر در دوز بالاتر هستند.


سوال و جواب در مورد محصول Hairtamin Advanced



سوال

من سال ها از ويتامين هاي موي Nature's Bounty استفاده مي كردم كه نتايج عالي داشت. دوستم اصرار كرد كه Hairtamin Advanced را به جاي آن امتحان كنم و به غير از گياهان اضافه شده، ويتامين ها و مواد معدني يكسان هستند. تنها تفاوت اين است كه بعد از چند هفته استفاده از اين محصول، ريزش موهايم در زير دوش بسيار بيشتر شد. بلافاصله به Nature's Bounty برگشتم.


جواب

ما بسيار متاسفيم كه در مورد ريزش موهاي شما مي شنويم و دوست داريم اطلاعات بيشتري در مورد علت اين ريزش ارائه دهيم. مانند هر چيز ديگري، رشد موي سالم يك فرآيند است و نتايج مي تواند متفاوت باشد. به طور متوسط، مشتريان Hairtamin Advanced بين 60 تا 90 روز استفاده مداوم رشد داشته اند. در حالي كه HAIRtamin يك ويتامين متشكل از مواد طبيعي است كه از رشد موهاي سالم حمايت مي كند، متغير ديگري كه بايد در نظر گرفت چرخه هاي مو است كه همه ما آن را طي مي كنيم. چرخه اي كه ممكن است در حال حاضر تجربه كنيد، فاز تلوژن ناميده مي شود. تلوژن، يك مرحله استراحت است كه در آن مو در فوليكول باقي مي ماند تا زماني كه با رشد موهاي جديد شروع شود. اين مرحله حدود 3 ماه طول مي كشد تا با ميانگين نرخ رشد ما مطابقت داشته باشد. 


سوال

آيا مصرف اين ويتامين براي مدت طولاني بي خطر است؟ يا بايد در اين بين استراحت كنم و دوباره شروع كنم؟ به عنوان مثال، من 3 ماهه را خريدم، آيا بايد آن را تمام كنم و 1 ماه استراحت كنم و دوره 3 ماهه ديگر را شروع كنم؟


جواب
HAIRtamin يك مكمل گياهي موثر است كه به بدن شما مواد مغذي مورد نياز براي رشد و حفظ موهاي بلندتر، قوي تر، ضخيم تر و در كل سالم تر مي دهد. از آنجايي كه فرمول هاي ما فاقد دارو و هورمون هستند، اگر مصرف آن را متوقف كنيد، اثرات نامطلوبي مانند ريزش مو مشاهده نخواهيد كرد. بنابراين، مي توانيد تا زماني كه دوست داريد HAIRtamin مصرف كنيد. اما چيزي كه مي تواند اتفاق بيفتد اين است كه موهاي شما به آرامي به حالت قبل از شروع تغذيه با HAIRtamin بر مي گردد. اگر در هر نقطه اي ريزش مو را تجربه مي كنيد، يكي از متغيرهايي كه بايد در نظر بگيريد چرخه موهاي شما است. لطفا توجه داشته باشيد كه اين چرخه فاز تلوژن ناميده مي شود. تلوژن، يك مرحله استراحت است كه در آن مو در فوليكول باقي مي ماند تا زماني كه با رشد موهاي جديد به بيرون رانده شود. اين مرحله حدوداً 3 ماه طول مي كشد كه با ميانگين سرعت رشد مو همخواني دارد. لطفاً صفحه پرسش‌هاي متداول ما را براي اطلاعات بيشتر در مورد ويتامين‌هاي ما ببينيد.


سوال

آيا اين فرمول به مشكي شدن موي سفيد يا جلوگيري از سفيدي مو كمك مي كند؟


جواب

سفيدي مو طبيعي است و متاسفانه نمي توان از آن جلوگيري كرد. HAIRtamin رشد موهاي خاكستري را باز نمي‌گرداند يا متوقف نمي‌كند.


سوال

سلام من ميخواستم 3 بسته قرص مو بخرم فقط در مورد تاريخ انقضا مطمئن نيستم.


جواب


 تاريخ انقضا در پايين بطري ويتامين شما درج شده است. ما يك سال انقضا براي تمام مكمل هاي كپسول خود داريم.


سوال

سلام، من 23 ساله هستم، يك مرد، اخيراً 3 بطري فرمول پيش خريد كردم. سوال من اين است كه آيا به رشد مو و جلوگيري از ريزش مو كمك مي كند؟

 

جواب
سوال عالي است. فرمول پيشرفته ما بدون جنسيت است و قوي ترين و محبوب ترين فرمول ما است. به طور متوسط، مشتريان HAIRtamin بين 60 تا 90 روز استفاده مداوم رشد داشته اند كه نتيجه را مي بيند.


سوال

آيا مصرف كپسول هاي فرمول پيشرفته براي يك نوجوان 16 ساله مشكلي ندارد؟

 

جواب
ويتامين هاي ما براي بزرگسالان 18 سال و بالاتر توصيه مي شود، شامپو و نرم كننده ما را مي توان در تمام سنين استفاده كرد و به اندازه كافي براي استفاده هر روز يا در صورت نياز ايمن است.


براي مشاهده ويديوي قبل و بعد از استفاده از كپسول هيرتامين (Hairtamin Advanced) روي لينك زير كليك كنيد و ببينيد.

https://www.youtube.com/watch?v=tQ9Dnuge3fQ



براي خريد كپسول هيرتامين (Hairtamin Advanced) مي توانيد به لينك هاي زير مراجعه كنيد.

خريد كپسول هيرتامين (Hairtamin Advanced) از آرتان طب 

خريد كپسول هيرتامين (Hairtamin Advanced) از تيروژ 

خريد كپسول هيرتامين (Hairtamin Advanced) از فست وان





منبع

https://hairtamin.com/products/womens-vitamins-1-month-supply

https://www.amazon.com/

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع: بازاريابي و فروش
[ ۳۰ دى ۱۴۰۰ ] [ ۰۷:۴۸:۵۸ ] [ مقاله نويس ] [ نظرات (0) ]

تبليغات آنلاين كه با نام‌هاي بازاريابي آنلاين، تبليغات اينترنتي، تبليغات ديجيتال يا تبليغات اينترنتي نيز شناخته مي‌شود، نوعي بازاريابي و تبليغات است كه از اينترنت براي ارائه پيام‌هاي بازاريابي تبليغاتي به مصرف‌كنندگان استفاده مي‌كند. بسياري از مصرف كنندگان تبليغات آنلاين را مخل مي دانند و به دلايل مختلف به طور فزاينده اي به مسدود كردن تبليغات روي آورده اند.

هنگامي كه از نرم افزار براي انجام خريد استفاده مي شود، به آن تبليغات برنامه اي مي گويند.

تبليغات آنلاين شامل بازاريابي ايميلي، بازاريابي موتورهاي جستجو (SEM)، بازاريابي رسانه هاي اجتماعي، بسياري از انواع تبليغات نمايشي (از جمله تبليغات بنري وب) و تبليغات موبايلي است. مانند ساير رسانه هاي تبليغاتي، تبليغات آنلاين اغلب شامل يك ناشر است كه تبليغات را در محتواي آنلاين خود ادغام مي كند و يك تبليغ كننده كه تبليغات را براي نمايش در محتواي ناشر ارائه مي دهد. ساير شركت‌كنندگان بالقوه عبارتند از آژانس‌هاي تبليغاتي كه به توليد و قرار دادن نسخه تبليغاتي كمك مي‌كنند، يك سرور تبليغاتي كه از نظر فناوري آگهي را ارائه مي‌كند و آمار را دنبال مي‌كند، و شركت‌هاي وابسته تبليغاتي كه كارهاي تبليغاتي مستقل براي تبليغ‌كننده انجام مي‌دهند.

در سال 2016، درآمد تبليغات اينترنتي در ايالات متحده از تلويزيون كابلي و پخش تلويزيوني پيشي گرفت.: 14  در سال 2017، درآمد تبليغات اينترنتي در ايالات متحده به 83.0 ميليارد دلار رسيد كه افزايش 14 درصدي نسبت به درآمد 72.50 ميليارد دلاري در سال 2016 است.[5] ] و برآوردهاي تحقيقاتي از هزينه تبليغات آنلاين در سال 2019، آن را 125.2 ميليارد دلار در ايالات متحده نشان مي دهد كه حدود 54.8 ميليارد دلار بيشتر از هزينه تلويزيون (70.4 ميليارد دلار) است.

بسياري از شيوه هاي رايج تبليغات آنلاين بحث برانگيز هستند و در نتيجه به طور فزاينده اي مشمول مقررات شده اند. درآمدهاي تبليغات آنلاين نيز ممكن است به اندازه كافي جايگزين جريان درآمد ناشران ديگر نشود. كاهش درآمد تبليغات باعث شده است كه برخي ناشران محتواي خود را پشت ديوارهاي پرداخت قرار دهند.

تبليغات چيست و چرا اهميت دارد؟

تبليغات وسيله ارتباطي با كاربران يك محصول يا خدمات است. تبليغات پيامهايي هستند كه توسط كساني كه آنها را ارسال مي كنند ، پرداخت مي شوند و هدف آنها اطلاع رساني يا تأثيرگذاري بر افرادي است كه آنها را دريافت مي كنند ، همانطور كه توسط انجمن تبليغات بريتانيا تعريف شده است.

تبليغات هميشه وجود دارد ، اگرچه ممكن است مردم از آن آگاه نباشند. در دنياي امروز ، تبليغات از هر رسانه ممكن براي رساندن پيام خود استفاده مي كند. اين كار را از طريق تلويزيون ، چاپ (روزنامه ها ، مجلات ، مجلات و غيره) ، راديو ، مطبوعات ، اينترنت ، فروش مستقيم ، احتكار ، پست ، مسابقه ، حمايت مالي ، پوستر ، لباس ، رويداد ، رنگ ، صداها ، تصاوير و حتي افراد (تأييديه ها) انجام مي دهد. 

 

تفاوت بين بازاريابي و تبليغات چيست؟

با پيشرفت و توسعه اهميت فناوري ، مشاغل مدرن از استراتژي هاي بازاريابي و تبليغاتي متنوعي براي دستيابي به مشتريان بالقوه و بستن فروش استفاده مي كنند. از رسانه هاي سنتي گرفته تا بازاريابي ديجيتال به صورت آنلاين و در رسانه هاي اجتماعي ، به نظر مي رسد بازاريابي و تبليغات در همه جا وجود دارد. بخشي از اين واقعيت ناشي از اثربخشي استراتژي هاي بازاريابي و تبليغاتي در موفقيت شركت ها در هر شكل و اندازه است.

در حالي كه گاهي اوقات به جاي يكديگر استفاده مي شود ، در واقع تفاوت هاي زيادي بين بازاريابي و تبليغات وجود دارد. در اصطلاح اساسي ، بازاريابي فرايند شناسايي نيازهاي مشتري و تعيين چگونگي برآوردن بهترين آنها است. در مقابل ، تبليغات عبارت است از تبليغ يك شركت و محصولات يا خدمات آن از طريق مجاري پولي. به عبارت ديگر ، تبليغات جزء بازاريابي است. اما اختلافات به همين جا ختم نمي شود.

 

مزايا و معايب تبليغات اينترنتي
بيش از چهار ميليارد كاربر اينترنت در سراسر جهان وجود دارد. اين به تبليغات اينترنتي رونق زيادي مي دهد. مردم با استفاده از موتورهاي جستجو، دنبال كردن برندهاي مورد علاقه خود در رسانه هاي اجتماعي و اشتراك در كمپين هاي خود از طريق ايميل و اعلان هاي فشار، به دنبال محصولات مي گردند. فرصت هاي تبليغاتي بسيار زياد است، اما استفاده صحيح از آنها به اين راحتي نيست. بنابراين، بياييد نگاهي دقيق تر به مزايا و معايب تبليغات اينترنتي داشته باشيم.

 

مزاياي تبليغات اينترنتي

  • پوشش جهاني آسان امروزه، مردم عادت دارند اطلاعات مربوط به محصولات و خدمات را از طريق موتورهاي جستجو مانند گوگل، بينگ و ديگران جستجو كنند. تبليغات اينترنتي راهي براي نمايش پيشنهادات خود در برابر بيش از 4.3 ميليارد كاربر وب در سراسر جهان است. شما به راحتي مي توانيد تمام دنيا را از طريق اينترنت هدف قرار دهيد.
  • با هر بودجه اي مقرون به صرفه است. با توجه به Seriously Simple Marketing، حداقل هزينه براي دستيابي به يك مخاطب 2000 نفري سه برابر ارزان‌تر از روش‌هاي سنتي تبليغات است، بنابراين هر شركتي از يك كسب‌وكار خانوادگي كوچك گرفته تا يك شركت بزرگ مي‌تواند از تبليغات آنلاين استفاده كند و بيشترين بهره را از منابع مالي خود ببرد.
  • ترافيك را به يك وب سايت هدايت مي كند. هر چه تعداد بازديدكنندگان سايت بيشتر باشد، مشتريان بالقوه بيشتري خواهيد داشت كه منجر به افزايش فروش مي شود. هدف تبليغات اينترنتي جلب توجه كاربران و ارسال آنها به وب سايت شماست. پيشنهادات نمايش داده شده در تبليغات ديجيتال بايد حس كنجكاوي را برانگيزد و به مردم دليل خوبي براي كليك كردن در سايت شما بدهد
  • اجازه هدف گيري را مي دهد. برخلاف رسانه‌هاي بازاريابي سنتي كه بدون فيلتر كردن براي همه تبليغ مي‌كنند، تبليغات اينترنتي پيام را براي مخاطبان هدف‌گذاري شده مشخص مي‌كند – افرادي كه به احتمال زياد به مشتري تبديل مي‌شوند. به عنوان مثال، يك شركت تجهيزات مسافرتي ممكن است از تبليغات رسانه هاي اجتماعي براي تبليغات براي كاربراني كه علاقه مند به سفر هستند، استفاده كند و لايك ها و اشتراك گذاري ها را تشويق كند.
  • هدف گذاري مجدد را فعال مي كند. تبليغات اينترنتي راهي براي گفتن اين جمله است: «هي، به نظر مي رسد چند روز پيش اين توستر را بررسي كردي. من اينجا يك مورد شگفت انگيز براي شما دارم!» اگر بسياري از مشتريان بالقوه بدون خريد چيزي از فروشگاه اينترنتي لوازم خانگي شما بازديد مي كنند، با تبليغات بنري كه در وب سايت هايي كه آنها را مرور مي كنند، نام تجاري خود را به آنها يادآوري كنيد.
  • به شما اين امكان را مي دهد كه نقاط تماس مختلفي را با مخاطبان خود ايجاد كنيد. تبليغات اينترنتي به شما كمك مي كند تا در مكان مناسب و در زمان مناسب براي ارتباط با مخاطبان خود ظاهر شويد. اگر صاحب يك نانوايي كوچك هستيد، از شبكه هاي اجتماعي مانند اينستاگرام و پينترست براي نمايش محصولات استفاده كنيد. براي به اشتراك گذاشتن اخبار و ايجاد روابط طولاني مدت با مخاطبان خود، آنها را با بازاريابي ايميلي تقويت كنيد. با تركيب عاقلانه انواع مختلف تبليغات ديجيتال، مي توانيد نشان دهيد كه شركت شما هميشه حاضر و آماده خدمت رساني است.
  • قابل اندازه گيري است. برخلاف بازاريابي آفلاين، كه هزينه و اثربخشي آن تا حدودي تقريبي است، مي‌توانيد دقيقاً بازده تلاش‌ها و كارايي بازاريابي اينترنتي خود را با پلتفرم‌هاي تحليل وب مانند Google Analytics پيگيري كنيد.

 

معايب تبليغات اينترنتي

  • چالش هاي اصلي مرتبط با تبليغات آنلاين شامل رقابت شديد، هزينه اشتباهات، تجزيه و تحليل پيچيده و كوري تبليغات است. بياييد نگاه دقيق تري داشته باشيم.
  • رقابت بالا البته، اين بستگي به جايگاه شما دارد، اما اگر چيز جديدي اختراع نكرده‌ايد، بايد براي جلب توجه مشتريان رقابت كنيد. اين بازار به ويژه براي مشاغل تجارت الكترونيك بيش از حد اشباع شده است، بنابراين بايد نيازهاي مشتريان خود را در اولويت قرار دهيد و به طور منظم محصول خود را بهبود بخشيد تا آن را رقابتي كنيد.
  • اشتباهات گران هستند. هدف قرار دادن افراد اشتباه، انتخاب كلمات كليدي بسيار رقابتي، و اجراي كمپين تبليغاتي پس از خاموش كردن آن، رايج‌ترين اشتباهاتي هستند كه مي‌توانند براي شما هزينه زيادي داشته باشند. براي از بين بردن اين اشتباهات، يا به يك متخصص برتر يا تجربه زيادي نياز داريد. هر دو نوع نياز به سرمايه گذاري دارند.
  • تجزيه و تحليل پيچيده براي تجزيه و تحليل عملكرد تبليغات خود، به يك پلتفرم شخص ثالث مانند Google Analytics و كمي تجربه براي تفسير صحيح نتايج نياز داريد. شركت‌هاي متوسط ​​و برندهاي بزرگ، تحليل‌گراني دارند تا تبليغات را هدفمندتر و مؤثرتر كنند.
  • كوري تبليغات. اين اصطلاح مربوط به بنر كوري است. كاربران تقريباً هر بار كه يك صفحه وب را باز مي كنند تبليغات را مشاهده مي كنند. به همين دليل، آنها به سادگي بنرها را بدون توجه به آنها ناديده مي گيرند. براي مبارزه با اين موضوع، مطمئن شويد كه بنرهاي شما افراد مناسبي را كه به پيشنهاد شما نياز دارند، هدف قرار دهند.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Online_advertising

https://articleha.niloblog.com/p/1/%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9.html

https://eng123.blog.ir/1400/06/31/%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA-%D8%A2%DA%AF%D9%87%DB%8C-%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%B2%D9%85%D9%86%D8%AF%DB%8C%D9%87%D8%A7-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C

https://sendpulse.com/support/glossary/advertising

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع: بازاريابي و فروش
[ ۱۴ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۰۷:۳۹:۰۱ ] [ مقاله نويس ] [ نظرات (0) ]

محل اقامت كمپين هاي بازاريابي شما كاملاً بستگي به جايي دارد كه مشتريان شما وقت خود را در آن مي گذرانند. اين به شما بستگي دارد كه تحقيقات بازار را تعيين كنيد كه تعيين مي كند كدام نوع بازاريابي - و كدام تركيب ابزارها در هر نوع - براي ايجاد نام تجاري شما بهتر است. در اينجا چندين نوع بازاريابي براي موفقيت وجود دارد كه امروزه مرتبط است ، كه برخي از آنها آزمون زمان را پشت سر گذاشته اند:

 

بازاريابي اينترنتي

با الهام از كمپين محصولات Excedrin كه به صورت آنلاين انجام شد ، ايده حضور در اينترنت به دلايل تجاري يك نوع بازاريابي به خودي خود است.


بهينه سازي موتورهاي جستجو

مخفف "SEO" ، اين فرايند بهينه سازي محتوا در يك وب سايت است تا در نتايج موتورهاي جستجو ظاهر شود. از بازاريابان براي جذب افرادي استفاده مي كند كه جستجوهايي را انجام مي دهند كه نشان مي دهد آنها علاقه مند به يادگيري در مورد يك صنعت خاص هستند.


بازاريابي وبلاگ

وبلاگ ها ديگر منحصر به نويسنده نيستند. برندها در حال حاضر وبلاگ هايي را منتشر مي كنند تا در مورد صنعت خود بنويسند و علاقه مشتريان بالقوه اي را كه در اينترنت به دنبال اطلاعات هستند ، پرورش دهند.


بازاريابي در رسانه هاي اجتماعي

مشاغل مي توانند از فيس بوك ، اينستاگرام ، توييتر ، LinkedIn و شبكه هاي اجتماعي مشابه استفاده كنند تا در طول زمان بر مخاطبان خود تأثير بگذارند.

 

بازاريابي چاپي

همانطور كه روزنامه ها و مجلات درك مي كنند چه كسي مشترك مطالب چاپي خود است ، مشاغل به حمايت از مقالات ، عكاسي و محتواي مشابه در نشرياتي كه مشتريان آنها مي خوانند ادامه مي دهند.

 

بازاريابي موتورهاي جستجو

اين نوع بازاريابي كمي متفاوت از SEO است كه در بالا توضيح داده شد. هم اكنون مشاغل مي توانند با پرداخت هزينه اي به موتورهاي جستجو پيوندهايي را در صفحات ايندكس خود قرار دهند كه در معرض ديد مخاطبان قرار گيرد. (اين مفهومي به نام "پرداخت به ازاي كليك - ppc" است-در قسمت بعدي نمونه اي از آن را به شما نشان مي دهم).


بازاريابي ويدئويي

در حالي كه زماني فقط تبليغات تبليغاتي وجود داشت ، بازاريابان اكنون براي ايجاد و انتشار انواع ويدئوهايي كه مشتريان اصلي آنها را سرگرم و آموزش مي دهند ، سرمايه گذاري مي كنند.

 

4 مزيت بازاريابي


در دهه 1960 ، E Jerome McCarthy 4 PS بازاريابي را ارائه داد: محصول ، قيمت ، مكان ، تبليغات.

در اصل ، اين 4 PS نحوه تعامل بازاريابي با هر مرحله از كسب و كار را توضيح مي دهد.

 

توليد - محصول

فرض كنيد شما ايده اي را در مورد محصولي كه مي خواهيد مشاغل شما آن را به فروش برساند ، ارائه كرده ايد. بعدش چي؟ اگر فروش آن را شروع كنيد احتمالاً موفق نخواهيد شد.

در عوض ، شما به تيم بازاريابي خود نياز داريد تا تحقيقات بازار را انجام داده و به س questionsالات مهم پاسخ دهد: مخاطبان مورد نظر شما چه كساني هستند؟ آيا بازار مناسبي براي اين محصول وجود دارد؟ چه پيام هايي فروش محصولات را افزايش مي دهد و در كدام سيستم عامل ها؟ توسعه دهندگان محصول شما چگونه بايد محصول را اصلاح كنند تا احتمال موفقيت را افزايش دهند؟ گروه هاي متمركز در مورد محصول چه مي انديشند و چه سوالات يا ترديدهايي دارند؟

بازاريابان از پاسخ اين س questionsالات براي كمك به مشاغل براي درك تقاضا براي محصول و افزايش كيفيت محصول با ذكر نگراني هاي ناشي از گروه تمركز يا شركت كنندگان در نظرسنجي استفاده مي كنند.

 

قيمت

تيم بازاريابي شما قيمت محصولات رقبا را بررسي مي كند يا از گروه هاي متمركز و نظرسنجي ها استفاده مي كند تا تخمين بزند مشتري ايده آل شما چقدر مايل به پرداخت است. قيمت آن بسيار بالا است ، و از نظر مشتري ثابت ضرر خواهيد كرد. قيمت آن بسيار پايين است ، و ممكن است بيشتر از آنچه به دست مي آوريد پول از دست بدهيد. خوشبختانه بازاريابان مي توانند از تحقيقات صنعت و تجزيه و تحليل مصرف كننده براي تعيين محدوده قيمت مناسب استفاده كنند.

 

محل

بسيار مهم است كه بخش بازاريابي شما از درك و تجزيه و تحليل مصرف كنندگان مشاغل شما براي ارائه پيشنهاداتي در مورد نحوه و مكان فروش محصول استفاده كند. شايد آنها معتقدند يك سايت تجارت الكترونيك بهتر از يك مكان خرده فروشي كار مي كند ، يا برعكس. يا شايد بتوانند بينش هايي را در مورد مكان هايي كه براي فروش محصول شما در سطح ملي و بين المللي مناسب تر است ارائه دهند.

 

ترويج

اين P احتمالاً همان چيزي است كه شما از ابتدا انتظار داشتيد: تبليغ شامل هرگونه تبليغات آنلاين ، چاپي ، رويداد يا تخفيفي است كه تيم بازاريابي شما براي افزايش آگاهي و علاقه به محصول شما ايجاد مي كند و در نهايت منجر به فروش بيشتر مي شود. در اين مرحله ، احتمالاً روش هايي مانند كمپين هاي روابط عمومي ، تبليغات يا تبليغات رسانه هاي اجتماعي را مشاهده خواهيد كرد.

به اميد خدا ، تعريف ما و چهار P به شما كمك مي كند تا هدف بازاريابي و نحوه تعريف آن را درك كنيد. بازاريابي با تمام زمينه هاي يك كسب و كار تلاقي دارد ، بنابراين مهم است كه نحوه استفاده از بازاريابي براي افزايش كارايي و موفقيت كسب و كار خود را درك كنيد.

 

منبع

https://blog.hubspot.com/marketing/what-is-marketing


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع: بازاريابي و فروش
[ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۴۵:۱۵ ] [ مقاله نويس ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 4
همه : 0
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی